CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, April 8, 2009

BUAH HATI KECILKU...HAMIZ

'Mama...buah...!!!! Macam tu la Hamiz Sanim setiap pagi kalo bgn tdo. Sikecil yg amattttttlah sukakan apa saja jenis buah. Tp yg jadi favoritenya...buah jambu merah n betik. Maybe pasal masa aku pregnantkan dia....hubby slalu beli buah kot.

Hamiz Sanim anakku yg bongsu. Baru 1 thn 4 bulan. Tp lasaknya..tuhan saja yg tahu. Antara 3 anak aku...rsnya dia yg paling lasak. Betul2 lasak. Pantang tgk semua mainan yg ada...kejap lg habis bersepah dibuatnya. Tu belum kira lg pinggan mangkuk yg kat dlm kabinet. Rajin sungguh dia mengemas pinggan mangkuk aku. Letih aku dibuatnya.
Dilahirkan pada 20 November 2008 dengan berat 2.85kg. Kira paling besarrr le tu dlm sejarah kelahiran anak2 aku. Dia yg paling besar, dia yang paling lasak. Dlm usia 10 bulan dah boleh jln...org tua2 kata...kalo cepat jln ni...lambat bercakap. Btoi ke idak tu tak tau le. Tak byk lg perkataan yg keluar dr mulut dia. Buat masa ni cuma mama, abah, abang, akak, buah, cicak, tom tok bak, lompat, cepat tapi dlm byk2 perkataan tu...satu perkataan ni ja yg membuatkan we all the whole family tergezuuttttt badak........AAAAAWUUDDDD!!!!.....
stand for QHAUD...pelajar Akademik Fantasia tu la... Perkataan tu pulak yg dia cepat dpt. Maybe pasal abg n kakak dia slalu dok sebut.

Sekrg Hamiz dah ada basikal baru.....oren lagikkk....Pejam celik pejam celik.....anak aku dah makin membesar....rs cam baru semlm ja aku melahirkannya. Mehhhh kwn2 kecil...tgk beskal Hamiz Sanim

0 comments:

Post a Comment