CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, March 22, 2009

Rutin Hari Ini

Rutin aku pagi ni tak la kelam kabut sgt. Terjaga pagi td pkul 6.00 am. Terus kejutkan si abg...mandi. Settle kat dapur lebih kurang. Sbb semlm terasa letih ...ngantuk sgt...tak sempat kemas dapur. Tak sempat nak lipat baju pun. Berlonggok kat dlm bilik pakaian.

Aku pulak yg mandi...sambil si abg kejutkan kakak pulak bgn. Anak2 aku waktu pepagi ni jarang sgt nak buat perangai....dah besar kot. Cuma akak tu aje yg kdg2 kalo dia lewat masuk tido mula la pepagi tu nak bgn tdo sikit punya susah. Akak, abang n aku dah siap baru la kejutkan hubby aku soh angkat si kecil tu masuk dlm kereta.

Aku hantar akak pegi tadika dulu sbb dia kena jadi org yg pertama yg akan sampai kat sekolah setiap hari. Dlm 7.20 am tu dia dah sampai kat tadika...sedangkan tadika bermula pkul 8.00 am pagi. Lepas hantar akak...hantar baby kat umah mak aku. Baru aku hantar abg pegi sekolah. Abg akan sampai ke sekolah dalam pkul 7.30 am. Lega rasanya bila bab anak2 dah settle. Bab aku la pulak. Aku akan meneruskan perjalanan aku ke tempat kerja yg jauhnya dlm 1/2 jam perjalanan. Tempat keja aku cantik sgt....cantik dengan pemandangan hutannya. Sejuk mata memandang. Nanti la...bila aku free aku akan stori pasal tempat keja aku.....Lembah Sintok nama diberi....Boleh teka....kat mana tu.....

0 comments:

Post a Comment