CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, March 15, 2009

PERMULAAN CONTENG-CONTENG

Tak ada yang menarik untuk diceritakan..baru lagikan. Nanti dah lama2 byk laks stori. Tak dan lak nak mengarangnya. Cuma teringin nak belajar tulis blog. Bila tengok blog yang dicipta cantik-cantik dan best untuk dibaca. Jadi belajar-belajar menulis blog le kononnya. Silap-silap rasanya boleh jadik sekerat jalan je ni. Bergantung kepada kerajinan dan idea.

Sedikit sebanyak tentang diri ini. Ibu kepada 3 orang anak. 2 lelaki n 1 perempuan. Heroku yang sulung...dah darjah 4 pun. Suka sangat kumpul pelbagai jenis kereta. Yang terkini kiranya kereta ferrari koleksi terbaru kat stesen minyak Shell tu le. Dah byk pun koleksi kereta kecik dia tu tp nak himpun gak.

Si kakak...tahun depan darjah 1. Untuk mendiscribe anak pompuan ku ini...errmmmm kuat merajuk...suka koleksi makeup aku. Pantang tgk aku beli lipstick baru terlepas pandang ja lipstick tu dah ada dlm beg bunny dia. Sabaq ja la. Cam tu la kot keletah anak pompuan ni. Satu lagi peel dia yg aku paling tak tahan. Every morning si abah terpaksa la dukung masuk lam kereta. Melainkan la dia dah siap ngan baju tadika.....boleh lak jalan seniri.

Si kecil....baru 1 tahun 3 bulan. Manja n sooo cute. Suka sgt menyakat si kakak.

Heroku....ermmmm macam mana nak discribe jejaka ku itu. Seorg yg serius bila bercakap,
mai time gila nak melawak tak kering gusi aku dibuatnya. Tapi seorang yg pandai dlm hal landskap. Kira sedap la mata memandang tgk laman umah aku.

0 comments:

Post a Comment