CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, July 30, 2010

Menyampah....!!!!!

Perasaan hari ni -
kecik ati...!!!
meluat....!!!
menyampah...!!!
terasa diri tak dihargai....!!!!
sedih, menitik nitik airmata ni....!!!
merajuk...!!!
terguris hati ini....!!!!
sensitip...errmmm pasai nak dtg mendera merah ka..???

BILA....

pertanyaan dijawap dengan kata-kata yang berbisa

hampehhhh....btoiiiii


Pssssttt....psssttttt,
Tima kacih bebanyak pada kengkawan yang rasa kesian tengok muka sikecik akak.  Alhamdullillah, bijik a.k.a bisul a.k.a biji sawan kat idung sikecik tu dah pecah.  Nanah+darah memang byk yang keluar.  Bengkak kat muka sikecik dah makin susut, dah ada le ckit sebanyak bentuk muka dia semula.  Sekarang dia tengah tdo, telanjang bulat, tak mo pakai pampers.  Pagi tadi dia bagitau dia tak mo jadik 'cicakman', dia nak jadik 'cicakdik'.

4 comments:

nza said...

knapa nie su, mcm marah jerrr......sabar ye....

Sitisifir10 said...

sabo k.su...sabo...

nnt kem salam kt cicakdik comel yeeee

Ena said...

alahai...
cam ena juga la tu..
kalau nak bendera merah tu nak datang
emo semacam jekk

sabar ye kak..
walaupu ena pun selalu ak tewas time tu.. huhu

.::NiK's WiFeY n MoMmY::. said...

knape kak su...takpela..marah2 la kat sini pun...at least krg ckit kot kan.. :) saba ye..smua org di duga :) jdn sedih ye..

p/s : kiss si kecik byk2..bg reda sakit hati tu.. :)

Post a Comment