CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, August 4, 2009

AWARD DARI KAWAN-KAWAN

Hari ni adalah hari sesi daku menepek award dari kawan-kawanku. Tima kacih banyak-banyak to mamaDanish, kak nza n yati coz ingat gak kat daku disini. Oklah meh aku stori mori serba sikit pasal award-award ni.

Award 1

Award ni aku terima dari mamaDanish pasal aku join contest "Rumahku Syurgaku" - Sudut Paling Tak Cun kat umahku. Award ni diberikan kepada semua pesertanya...tapi sekarang ni mamaD dah kureng mengupdate blog pasal sibuk ngan perniagaan e-Cosway...semoga berjaya ya mamaD...kalo free tu rajin-rajin le update blog..boleh tau perkembangan terkini. Award 2
Award ke ni aku terima dari akak nza..seorang cikgu dan ibu kepada 5 orang anak yg ciut miut. Dua award laks tu aku dapat...award kerana menjadi follower akak nza.
Award 3
Award ni pulak aku terima dari Yatie...seorang ibu yang pandai buat cross stich...best sangat. Aku pun dulu suka gak buat cross stitch..kiranya sempat gak curi-curi buat kat ofis..hehehe. Nanti kalo haku ada masa..akan ku tepek hasil tangan cross stitch haku. Tima kacih Yati, kasi akak award ni...tag yg macam ni penah daku buat....so daku tepek award ajelah ekk

3 comments:

LiNda said...

amboi..amboi.. meriah sakan dapat awards. tahniah !

♥♥syahadah♥♥ said...

mama syaza..sayapun byk lg award tak tepek..byk hutang tak di lunaskan...hehehe..

Yati said...

Mamasyaza, tq sebab sudi tepek award dari Yati ni. :)

Post a Comment