CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, October 4, 2009

OpEn HoUsE AuNtY LaLi

Hari Sabtu (14 Syawal 1430H) masih dalam mood raya.  Lagipun kita raya sebulan...masih ada jemputan ke open house.  Bukan aje jemputan open house...lepas raya ni pun penuh ngan undangan perkahwinan rakan-rakan.  Kali ni jiran satu kawasan perumahan aku buat open house.  Nama singkatan si isteri La...nama singkatan si suaminya Li...tu yang jadi Aunty LaLi...hehehe... Bebudak kat taman perumahan aku pun memang panggil diaorg Aunty LaLi or Uncle LiLa...nasib baikla diaorg berdua ni jenis tak kisah....

Hujan la pulak ptg tu...Menu yang disediakan spaggeti, nasi daging, rendang ayam, ketupat, rojak dan kek coklat.  Tak sempat nak snap gambar segala menu yang disediakan...almaklumla ngan anak kecik...lari kesana lari kesini...tu pun Ami yang rajin snap gambar...layan jalah.....

1.  Ni la puan umahnye....Aunty La...tq so much atas 
undangan anda
2.  Ami ngan kawan2....buat umah owang cam umah seniri...
main game la sakit jiwa aku tgk...dah puehhh aku 
beliakkan bijik mata aku ni..sampai rasa nak 
terkluar bijik mata dari soket.....masih tak paham 
bahasa......gerammmmm
Dalam bulat merah tu gambar Nazrin...aku penah buat n3 
pasal si Nazrin ni..yang penuh jatuh dari sinki kat 
dalam bilik air..nasib baik tangan dia dah makin pulih
3.  Si baju hijau (adik) ngan mak n adik2 Nazrin
4.  Kakak n Afini (anak aunty La)

4 comments:

♥cybermummy♥ said...

Biasalah mamasyaza , saya pun kalau pegi open house atau berjalan raya selalu je tak sempat amik pic .. mana tak nya asyik nak kejar si kecik tu ... Kad jemputan kawin pun dah bersusun datang kat umah saya .. entah nak pegi ke tak sebab anak dah nak mula end of the year exam atau ujung2 saya kirim sampul je ..:P

nza said...

first- tahniah la wat umah br. so sweet. Jelous sungguh.

2nd- Wah..hr2 open house..mmg rs penat n xlarat sesgt perut nih...mau rsnya nk lari dok kt hutan belentara je...hi.

3rd- bebudk skrg su, dh xphm bhs2 isyarat cam kita dulu2. Kalu sound kena diret jerr....

MAMASYAZA said...

to aunty shikeen - tula sama cam kat umah ku..penuh ngan jemputan kawin. mcm2 design lak tu...tekak ni dah penuh ngan laksa, bihun, mee, spaggeti, nasi daging, kuih raya...lepas ni....nasi minyak kenduri kawin laks...fuhhhh risau daku

MAMASYAZA said...

to akak nza - ntah la asyik bosan aje ngan langsir lama...tu yg tukar langsir baru laks tu..hehehe...berapa lama tak tau la pulak boleh bertahan ngan langsir baru ni....akak pun boleh buat...cari kat ourblogtemplates...kat situ mudah nak tukar kaler layout n font..cubala

bab anak2 tu....memang sakit jiwa dibuatnya...tu kdg2 rasa malas nak bawak diaorg g openhouse..risau umah owang cantik2...

Post a Comment